randomchick

Alla inlägg den 25 april 2013

OwO

Av MandiZ Hedin - 25 april 2013 22:03

Heeyy♥ :3

Sorry att jag inte bloggat så mycket.. Okej väldigt mycket..   

Jag vet inte varför men men.. OwO

Iaf idag har jag vart i skolan och praktiserat i köket. :)

Det var kul, efter det behövde jag ta en livmoderhalscancer.. OwO

Men det gjorde inte så ont.. Inte om man gämför med Ryggmärgsprov.. D:

Sticka in en 10cm lång nål rakt i ryggmärgen.. 

Jag tycker synd om oss som behövt göra det.. :c

Skriv gärna varför ni behövt ta den♥ ;D

Iaf efter det så drog jag och Mackan med Sassa hem till mej♥ :3

Då kollade vi på Wild Kids 2007..   

Eran reaktion:   

Ska förklara :3

1. Jag ÄLSKAR gammla Wild Kids.. Jag tycker det är mycket bättre än dom som går nu.. -.-

2. Det finns en azz snygg kille i björnarna..    (Wille om ni vet vem det är c:)

3. FINNS DET NÅGOT BÄTTRE BARNPROGRAM?!   

4. OM DET FINNS SÄG TILL MEJ! :D

Det var anledningarna..   

Men sen drog vi ut för att göra en Parkour film! :3

Det vart ju värsta tränningspasset...(Stav xd)

Jag och Mackan var ju fan döda sen.. D: Medans Sassa bara hade behövt filma och hämtat våra tröjor när vi sprungit.. :c

Men det var kul. :D Sen träffa vi 2 gamla vänner c: (En hund och en Människa)

Hos Människan har vi jobbat, vi har gått ut mer med hennes hund. C:

Så då hade vi tänkt att vi skulle börja jobba där igen.. Men vi får se. ;D

JÄWLAR VAD LÅNGT INLÄGG     

Nu ska jag borsta tänderna + en annan sak sen ska jag gå och lägga mej C:

SÅÅÅÅÅÅÅ GODNATT FÖR IN I HELVETE   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heeeyy♥ :3
Det är jag som är MandiZ! ;D
Jag är 11 snart 12 år och jag tänkte blogga här ;3
Om ni undrar något skriv en fråga till mej! Hoppas vi träffas snart igen!♥ c:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? ;D
 Jätte bra!
 Bra!
 Okej.
 Inte så bra.
 Den är hemsk!
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Love

Ovido - Quiz & Flashcards