randomchick

Alla inlägg den 1 april 2013

Av MandiZ Hedin - 1 april 2013 23:04

Heeeeeeyy♥ ;3 Azzå våran klass har ju påsklov nu, och det känns som om det är lika långt som sommarlovet.. o.o

Fast det kanske bara känns som det för att vi är typ Aldrig lediga? xD Men börja tänka på det idag. o.o

Iaf jag har typ inte gjort något idag... D: Jag vet att ni tycker jag är azz tråkig för att jag inte gör något på dagarna.

But that's who i am.. I think♥ ;D Men imorgon ska jag faktiskt hänga med Zyrran. ;D

Såå det kan jag berätta om imörn! ;D Men nu ska jag chatta lite med Marco/Love sen ska jag gå och lägga mej♥ ;*

Såå Gnatt♥ ;D

Av MandiZ Hedin - 1 april 2013 03:19

Heeeeeeeyy!♥ :3 Sorry att jag inte bloggar förns nu.. o.o men har inte tänkt påre! xD
Men ska försöka skriva lite mer "Mitt på dagen" Om jag ska säga så.. ;D Men ska gå och lägga mej nu .. tror jag xD

Men jag har inte gjort så mycke har vart hemma hos farmor och farfar där jag fick 500kr. ;D

Men sen har jag bara vart hemma.. D: Men nu ska jag hämta lite cola och sätta på min andra dator och kolla på YT :D

Men Hare Gött! :3 Byeeeeeeee♥ ^o^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heeeyy♥ :3
Det är jag som är MandiZ! ;D
Jag är 11 snart 12 år och jag tänkte blogga här ;3
Om ni undrar något skriv en fråga till mej! Hoppas vi träffas snart igen!♥ c:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? ;D
 Jätte bra!
 Bra!
 Okej.
 Inte så bra.
 Den är hemsk!
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Love

Ovido - Quiz & Flashcards