randomchick

Alla inlägg den 2 april 2013

Av MandiZ Hedin - 2 april 2013 23:16

Heeeeeeeyy♥ ;D

Hade typ den bästa stunden i mitt liv precis! ;D Tänker inte berätta varför.. Men låt mej bara säga en sak! ;*

"Msp" Så det var en sak på "MovieStarPlanet" Så.. ahh.   

Vet inte varför jag säger "Så.. ahh" Så mycke men, That's how i roll! 8D

Nu sitter jag och damp lyssnar på olika Nightcore låtar. ;D För tillfället är det 

Denna låt jag damp lyssnar på!  

Anyway, Jag tror Zyrran även kallad Sassa ska sova över hos mej på Torsdag till fredag, men vi ska diskutera det♥ ;D Så ska typ gå och lägga mej snart.. ^^

Är ganska trött..   OMG JAG TRÖTT?!   HAHAHAHAHAHAA  

Ahh men jag är faktiskt trött *Gäsp* c:

Men Herroooooooww And Sleep Well ;D   

Av MandiZ Hedin - 2 april 2013 21:00

Heeeeeeeeyy♥ ;3

Jag har börjat undra om jag ska lägga ut en bild på mej Irl? (InRealLife=Riktiga Livet xD) 

Ska göra en omröstning om det och kolla vad ni tycker♥ ;D

För jag tycker jag är azzzzzzz ful.. o.o Ändå är typ några kära i mej irl? o.o

Anyway Sassa och Julia har dragit hem nu, såå sitter hemma och väntar på att mamma ska komma hem och en annan sak men kommer inte skriva det för det känns pinsamt.. HeHe.. :D

Men kan man få lite tips om vad man kan göra på dagarna? ;D

Är det för tidigt att ta ut cykeln? o.o (Inte för att jag har någon men sno brorsan's cykel går lika bra xD)

Men förslag skulle vara bra! ;D Och vi syns♥

Byeeeeeee♥ ;D ;*

 

Av MandiZ Hedin - 2 april 2013 14:33

Heeeeeyy♥ ;3 Nu hänger med Zyrran och Julia (En tjej från klassen) vi har precis kollat på De fem legenderna. ^^

Jag och Sassa bråka om Jack Frost jag vann!!!   Så jag är nu MandiZ Frost! ;D xD Medans Sassa är "Bunny"! c':

(Gift med påsk haren xDD) Men.. Vi har vart och köpt Nutella, PK (PowerKing), Vinto, ColaVanilj, och lite godis. ^-^ (Sassa har även lagt upp en bild på allt på Insta, så kolla in den. Hon heter Sassiiz)

Men nu ska jag äta Nutella så Byeeeeee♥ ;D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heeeyy♥ :3
Det är jag som är MandiZ! ;D
Jag är 11 snart 12 år och jag tänkte blogga här ;3
Om ni undrar något skriv en fråga till mej! Hoppas vi träffas snart igen!♥ c:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? ;D
 Jätte bra!
 Bra!
 Okej.
 Inte så bra.
 Den är hemsk!
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Love

Ovido - Quiz & Flashcards