randomchick

Alla inlägg den 5 april 2013

Av MandiZ Hedin - 5 april 2013 22:29

Heeeeeeeeeyy♥ ;3

Nu sitter jag i mitt rum och skypar med världens roligaste, bästa finaste och den mest underbara Zyrran man kan ha!    Men ville bara skriva ett inlägg efter om att jag har inget liv!    But thats how i roll! ;D   

Nej men om ni vet något bra onlinespel säg gärna (skulle uppskatta det väldigt mycke ;D). c:

Och om ni spelar LoL (League Of Legends) Säg till mej och säg vad ni heter så kan vi kanske köra en match! :D

Men vi syns kanske men jag hoppas vi gör! ;D Herrooooooooww♥ ;*

Av MandiZ Hedin - 5 april 2013 17:24

Heeeeeeeeeeyy♥ ;3

Nu hänger jag med Brozan (Även kallad Max/Mackan/Makan/Mäx xD) Men vi har cyklat, tagit ut paket åt morsan, käkat glass & hjälpt farsan bära ner jul-saker till källaren. c: Annars har jag väl inte gjort något. Tror jag.. xD

Tror inte det.. o.o Vet inte vad mer jag ska skriva om? o.e Joo en sak till Max är dum i huvudet/Mongo! :D Fast då har han och min dator något gemensamt (stav) ;D Men Herroooooooooooww♥ ;D ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heeeyy♥ :3
Det är jag som är MandiZ! ;D
Jag är 11 snart 12 år och jag tänkte blogga här ;3
Om ni undrar något skriv en fråga till mej! Hoppas vi träffas snart igen!♥ c:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? ;D
 Jätte bra!
 Bra!
 Okej.
 Inte så bra.
 Den är hemsk!
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Love

Ovido - Quiz & Flashcards