randomchick

Alla inlägg den 7 april 2013

Av MandiZ Hedin - 7 april 2013 22:41

Heeeeeeeeeyy♥ ;D

Duschade för 10min sen! :D För att annars skulle inte jag få någon kaka! xD

Och juste imörn är det det STORA ögonblicket! xD Eller inte. o.o Iaf ska snart gå och lägga mej.

Fast först ska jag gå och borsta tänderna! ;D Sen ska jag sommna in med YT! :D

Och nu mår jag mycket bättre förresten! ;D Fast jag är VÄLDIGT ledsen över en sak..    

Men vi ska inte prata om mina problem. Eller kanske? :c

Men Gnatt♥ ;*

R.I.P

Love♥

En sann

BFF D:

(Han har inte dött på riktigt! ;D Men han har slutat på Msp.. Typ)

We.. No.. I Will Miss You♥  

I Will NEVER Forget You Baby♥   

Av MandiZ Hedin - 7 april 2013 15:48

Heeeeeeeyy♥ 

Gissa hur jag vakna? -.- Genom att jag mådde azzzzzzzzz illa.. D: Sen efter det behövde jag springa till toan och ja ni vet nog vad..      Så det var så jag vakna idag. e.o Nog om det.. Hehe :3

Ni vet Max? Han som är dum i huvudet? Iaf han har jag tvingat skaffa en blogg! :D Så Klicka -->HÄR<--

Och det är jag som har gjort den Awsome Headern! ;3 Nu ska jag städa färdigt mitt rum.. -.-

Sen ska jag nog dra ut och cyckla! ;D

Imörn börjar skolan också. -.- TRÖKIGT!!!        Det ända vi gör är ju lixom att sova. -.-

Och vår lärare henne ska vi inte ens prata om. Hon är en stalker det är allt jag har att säga om henne.

Så det ska bli azzzzzz trök. D: Iaf dags att städa.

Herroooooooww♥ c: 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heeeyy♥ :3
Det är jag som är MandiZ! ;D
Jag är 11 snart 12 år och jag tänkte blogga här ;3
Om ni undrar något skriv en fråga till mej! Hoppas vi träffas snart igen!♥ c:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? ;D
 Jätte bra!
 Bra!
 Okej.
 Inte så bra.
 Den är hemsk!
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Love

Ovido - Quiz & Flashcards