randomchick

Alla inlägg den 3 april 2013

Av MandiZ Hedin - 3 april 2013 16:35

Heeeeeeeyy♥ ;D

Nu har min morsa tvingat mej städa..    Jag hatar ju att städa!!   

Men.. Skit jobb måste också göras, eller hur? ;3 Men jag har redan skottat baksidan?! D:

Inte hela men altanen? ;D Räcker inte det? Måste jag göra mer skit jobb? -.o

Tur att Mr. Saxobeat finns..♥    

Anyway, har ni röstat på omröstningen? ;D Den slutar när skolan börjar! c:

Såå skynda!! ;D

Ahh men ska städa nu..   Vilken morsa man har.   

Ahh men Herooooooooooww♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Av MandiZ Hedin - 3 april 2013 12:31

Heeeeeeyy.

För det första: vill jag tacka Sassa för att hon har lärt mej hur jag ska berhärska min ilska.. Tack Zyrran♥ ;*

För det andra:  <\3

För det tredje: Visste det.

För det fjärde: Nu ska jag försöka vara glad♥ ;D

Heeeeeeeeyy♥ ;D

Vakna för 1 och ½ timme sen, vet att jag vaknar sent men Lat you know!   

Snart ska jag dra ut och cykla lite. efter skottat fram dom. -.-'

Men mamma ska hjälpa mej med det så, det går nog bra! ^^

Mamma ropa precis till mej att vi ska skotta nu så see you♥ ;D

Herroooooooooww♥ ;D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heeeyy♥ :3
Det är jag som är MandiZ! ;D
Jag är 11 snart 12 år och jag tänkte blogga här ;3
Om ni undrar något skriv en fråga till mej! Hoppas vi träffas snart igen!♥ c:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? ;D
 Jätte bra!
 Bra!
 Okej.
 Inte så bra.
 Den är hemsk!
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Love

Ovido - Quiz & Flashcards