randomchick

Alla inlägg under mars 2013

Av MandiZ Hedin - 30 mars 2013 16:47

Heeeeeeeyy? Nu är jag hos mormor och morfar.
Snart ska jag spela biljard också, ni får säga lycka till? xD Jag ska köra mot min morsa eller farsa ;( Men ska dra nu annars är jag osocial! :D men Byeeeeee?

Av MandiZ Hedin - 30 mars 2013 16:08

Heeeeeeyy♥ c:
Nu ska jag springa ner till min mormor och morfar ._.
För att min farsan blev sur på mej, så han sa att jag fick gå ner! -.-
Serriöst?! Sen sa han att jag inte skulle få ha internet på HELA PåskLovet ._.
Är han dum eller? Jag gömmer ju bara mitt internet xD Men ska dra nu eller ska byta om så jag kan dra ;D
Men skriver ett inlägg när jag kommer hem eller när jag är där! ;D
Men vi syns♥
Byeeeeeeee♥ c:

Av MandiZ Hedin - 30 mars 2013 11:55

Heeeeey! 8D Idag ska jag göra en header och.. det ska bli kul! :D
Har gjort ganska många headers och dom flesta har jag blivit nöjd med♥ :3
Såå vi får se! ;* Sen får ni inte glömma att kolla in syrrans blogg! ;D
Fast azzå hon är inte min riktiga syrra men vi kallar varandra för syrror! ;3
Men klicka -->här<--- så kommer du till hennes blogg! :D
Igår gjorde jag väl typ inget. Eller vi åkte till mormor och morfar efter jag gjorde mitt första inlägg igår. :*
Där spelade vi biljard, jag vann en gång! -.- Bara för att jag satte den svarta i fel hål?! x-o
Men annars va det kul! :D Nu ska jag typ sitta framför datorn och snart ska vi åka till mormor och morfar så ska vi fira påsk där! ;D

Byeeeee♥

Av MandiZ Hedin - 29 mars 2013 20:01

Det är jag Amanda/MandiZ som äger RandomChick♥ :3
Jag har blivit inspererad av MissLisiBell c;
Sååå ahh! xD
Kommer nog blogga ibland på mobilen och ibland på datorn. c8
Jag vet inte om detta kommer bli en "Irl" blogg men.. vi får se!♥ ;D
Och sen hoppas jag att denna blogg inte gå åt stöppet som alla mina andra bloggar har gjort.. xD

Men.. Nu ska jag vara töntig och spela MarioParty ds. xD
Eller det kanske är azz coolt? 8D
Ahhhh men ska spela nu så♥ :3
Byeeeeee♥ ;D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heeeyy♥ :3
Det är jag som är MandiZ! ;D
Jag är 11 snart 12 år och jag tänkte blogga här ;3
Om ni undrar något skriv en fråga till mej! Hoppas vi träffas snart igen!♥ c:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? ;D
 Jätte bra!
 Bra!
 Okej.
 Inte så bra.
 Den är hemsk!
 Hatar den!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Love

Ovido - Quiz & Flashcards